alleTime


Płatności i wysyłka

PŁATNOŚĆ

Dane do przelewu pieniędzy na konto bankowe:

Sklep alleTime.pl
PROFIMAR
ul. Szkolna 66
43-100 Tychy
 
ING Bank Śląski O/Tychy
71 1050 1399 1000 0023 2639 8597




WYSYŁKA:

Cennik wysyłek:

Do 100 zł 

- Paczkomaty InPost - 12,00 zł

- Pocztex 48 Odbiór w placówce Poczty lub na stacji Orlen, Żabka, Ruch 12,00 zł

- Poczta Polska Dostawa listem poleconym priorytetowym 10,00 zł

- Kurier INPOST Dostawa kurierem Inpost 13,00 zł

- Kurier INPOST Pobranie Dostawa kurierem Inpost 16,00 zł

- Przesyłka do krajów UE - list polecony priorytetowy (przelew) 20,00 zł

- Odbiór osobisty - sklep alleTime - pasaż handlowy E.Leclerc, 43-100 Tychy, ul. Budowlanych 75 - 0 zł

Od 100 zł 

- Paczkomaty InPost - 7,90 zł

- Pocztex 48 Odbiór w placówce Poczty lub na stacji Orlen, Żabka, Ruch 7,90 zł

- Kurier INPOST Dostawa kurierem Inpost 0 zł

- Kurier INPOST Pobranie Dostawa kurierem Inpost 15,00 zł

- Przesyłka do krajów UE - list polecony priorytetowy (przelew) 20,00 zł

- Odbiór osobisty - sklep alleTime - pasaż handlowy E.Leclerc, 43-100 Tychy, ul. Budowlanych 75 - 0 zł




Towar wysyłamy w ciągu 24h od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie lub zamówienia przesyłki pobraniowej (uwzględniając tylko dni robocze). W wyjątkowych sytuacjach wysyłka towaru może się opóźnić o czym informujemy Klienta telefonicznie lub mailowo. W takiej sytuacji wyznaczymy maksymalny termin realizacji zamówienia, który Klient akceptuje lub rezygnuje z zamówienia.

Uwaga w okresie przedświątecznym czas wysyłki wydłuża się o 1-2 dni robocze.
 
Przewidywany czas doręczenia przesyłki to:

Poczta Polska - przesyłka firmowa polecona 3-5 dni roboczych.
Poczta Polska Priorytet: 1-2 dni robocze.
Kurier – Przesyłki kurierskie przeważnie dostarczane są następnego dnia. (zamówienia złożone do godziny 13:00)
 
 
Jeżeli zależy Państwu na jak najszybszym otrzymaniu przesyłki – polecamy przesyłkę kurierską. Kurier odbiera od nas paczki ok. godz. 14 – także zamówiona przesyłka do godz. 13.00 może być nadana jeszcze tego samego dnia.

Status przesyłki można śledzić na stronie:


Przesyłka KURIERSKA - INPOST
https://inpost.pl/pl/pomoc/znajdz-przesylke

Przesyłki listowe polecone:
http://emonitoring.poczta-polska.pl/

Przesyłki paczkomatowe INPOST:
http://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke

 
Jeżeli jednak towar nie zostanie Państwu doręczony w przewidywanym czasie, to prosimy udać się na swoją pocztę i zapytać o przesyłkę, numer nadania otrzymają Państwo mailowo po wysyłce przez nas towaru (możemy wysłać skan potwierdzenia nadania). 
Zazwyczaj, gdy klienci sygnalizują nam brak przesyłki okazuje się, że czekała ona na poczcie tylko listonosz nie zostawił awizo lub gdzieś zaginęło.
 
Jeśli po 14 dniach roboczych od momentu nadania przesyłka nadal nie zostanie doręczona ani nie ma jej w placówce – proszę o kontakt.
Dopiero wtedy możemy rozpocząć ewentualną reklamację usługi.
 
 
 Od momentu wysłania nie mamy wpływu na jakość pracy poczty polskiej i czas doręczenia przesyłki!

Przesyłki pobraniowe wysyłamy od zamówień powyżej 30 zł.


 
TRANSPORT

 
 
 
 
UWAGA! 
Dla wysyłek zagranicznych przewiduje indywidualna wycena, zazwyczaj wynosi ona 20 zł za list polecony na terenie UE - prosimy o kontakt mailowy  przed zakupem.
Nie wysyłamy przesyłek "pobraniowych" za granicę Polski.